Farmor;

Jag förstår inte att du är borta! Jag vill ha dig här, när folk frågar hur det är med mig vill jag bara skrika ut och visa hur jag egentligen känner! men vad fan, man måste hålla ihop, right ? Måste vara stark för mina syskon, mamma och pappa. Farfar också för den delen. jag vet inte hur jag ska bete mig, de hjäper inte med en psykolog heller. Känns som en evighet du har varit borta nu !  Innan du försvann så trodde jag inte på att man kom till himlen, men en sån underbar och fin tjej som du så måste man det! men hur hamnar man egentligen där? Men egentligen de är ju what ever! Jag vet inte vad jag ska göra?! Jag vill SKRIKA, jag vill vara med DIG ! jag vet inte hur länge jag kommer klara av att hålla det inne längre. Visst det hjälper att skriva av sig lite, men hur bra är det egentligen att skriva det på den här sidan? Men jag vill att folk ska veta hur mycket du betyder för mig, du kommer aldrig att betyda mindre för att jag inte ser dig längre i den verkliga världen. I mina drömmar dyker du upp, i mitt hjärta finns du alltid kvar! Allt vi lovade varandra, allt vi sa till varandra glöms aldrig !

Men nu ska jag sluta innan alla dör av en ny flodvåg, men tårarna är iallafall till något bra. Dem är till dig pga saknad!
JAG ÄLSKAR DIG FARMOR  !
I all J*VLA evighet!

21 . 04 . 1945
till
11 . 03 . 2009
RIP

Finns inget bättre än att bara kolla på när lågorna stiger.. när det blir varmt i hela kroppen, pga värmen som finns..
Ibland är det bara svårt att inse hur man känner och om man vågar visa det !

Kommentarer
Postat av: Ronja

finns här, m'love <3

2010-06-03 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0