gladaste dagen imorgon :)

Jag väntar och väntar och väntar på att morgon dagen ska komma!
Ska nämnligen åka och kolla / hämta en hund imorgon och jag är så super duper glad så det finns inte !
men de sämre med imorgon är att jag ska upp kl 6, men de går skit bra * SMILE *
Men iallafall, efter hunden ska jag med mamma till sjukhuset, hon ska kolla hennes konstiga finger igen. hoppas verkligen att det går bra. tycker så otroligt synd om mammi, men hon är tålig men nu har det verkligen gått för långt tycker jag ! hahha!
 löööve u mammi!
Men iallafall, ska väl ner till mig snart , kolla på film och mysa lite med killen ( efter att han har spelat så klart, hahahahhahah ! )
Men iallafall, hare bra eller ngt.. what ever, bryr mig inte.

pusss mina kära vänner.


till vintern blire mörkt hår igen tjohooo..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0