i will never say never!

Ååååh, jag hatar när folk säger att dem ska försöka men dem skiter i det. När dem säger att allt kommer bli okej. men de blir det aldrig! men kanske lär sig leva med det. Men de är ju what ever, right? Det är min åsikt som gäller för mig, iallafall i mitt liv. sedan om jag frågar om råd eller någonting. Okej, då äre okej om ni säger vad ni tycker men annars skit i vad jag gör!

Idag började jag jobba kl 07.00, vilket var ganska skönt för jag slutade 14.30. istället för 16.30. haha ! Men iallafall, skit jobbigt att gå upp bara! Imorgon äre samma tid som gäller! men de är ju helt okej, pappa kör mig till jobbet då.
efter jobbet gick jag hem till min kille också, självklart satt han och spelade med sin bror så han kunde inte möta men de visste jag redan innan jag hade sms;at. hahha !
Löööve him!

Idag har jag också fått mina tabletter, så nu hoppas jag att dem fungerar också.Myyyys ju !

Snart sommar looooov JIPPI!

Hej då ska äta. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0