jag vill, jag vill, JAG VILL!

Nu vill jag verkligen det! Skulle göra allt för det! Nu har jag iallafall fått mamma och pappa att förstå att jag vill det här! Hoppas dem bara tar de på allvar. Jag ska verkligen göra allt för att få det också!
Jag ska jobba för det( om jag hittar jobb ) Jag ska slita för det ( om jag hittar ngt att slita i ) och jag ska göra allt ( om jag bara kommer på vad det är? )
HAHA, skoja, men jag ska verkligen försöka! Det här är ngt jag drömt om, och jag är redo nu. Jag fixar det. Jag har pengar till det, kanske bara behöver låna lite så får ni tillbaka!

Önskelista till Midsommar:
En hund!

Jag vill verkligen ha en hund, har varit en dröm länge! Och nu är jag verkligen redo! Jag känner det !
Behöver bara bevisa det.

Aja, nu ska jag vara duktig och hjälpa till hemma! Precis städat rummet också.

TJAOOO !


( Juste, jag klippte mig idag också! Kan ju säga att jag är korthårig nu:/ Men de växer, dels behövde jag klippa mig! Men fyfaan, hela sparbössan gick ju åt, hahaha ! Men what ever. hejdå! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0