11/3-10

Idag kom jag till skolan runt 08.30, då hade vi Engelska, de var väl helt okej! Men kan inte säga att det var kul!
Skolan SUGER !
Dels så gick dagen otroligt segt, ville bara hem till Älsklingen och mysa med honom. Han slutade vid 3 så väntade i skolan till han slutade sen gick vi hem till honom, vi hade det mysigt! Fick testa någon ny slags " macka" eller vad jag nu kan kalla det, men gott var det iallafall. Höll på att dö av skratt när älsklingen fick panik över att han inte fick äta men till slut gjorde han det iallafall, även fast han lovat mig. Men jag vill bara inte att det ska bli infektion! Måste ju säga det igen, men hans mamma är så otroligt rolig ! Hon fick mig att skratta och massa! HAHA! * SMILE*

Jag trodde den här dagen skulle bli skit obbig, tur som jag har så ick det helt okej, det vill jag verkligen tacka: Linnea och George för. Och självklart min familj. Utan er hade jag inte klarat av det! Grymt tacksam!
Men what ever, måste ju också berätta att jag verkligen älskar George Abudaff! Tack älskling för att jag har dig!
Tänker på det du sa idag, när vi låg i sängen, när vi pratade och när du sa att jag skulle pussa dig på halsen! Vet inte om du kommer ihåg vad du sa då, men det var otroligt gulligt! Längtar tills vi fyller 19, om det fortfarande blir så som jag hoppas! Älskar dig!

Farmor, jag trodde du skulle hinna träffa min kärlek i livet men det hann du tyvärr inte, själv hann jag inte ens säga hej då till dig! Hoppas verkligen du förstår hur j*vla mycket jag älskar dig! And i will always do that!
alla minnen finns kvar, din grav var otroligt fin! alla ljus och alla fina blommer som fanns där!
Kanske inte går dit så ofta, det är bara för att jag tycker det är så otroligt svårt att se ditt namn på en sten och inte förstå att du är borta!
Älskar dig!

PUSS ALLA !


Anita Gidlund!
21 . 04 . 1945
till
11 . 03 . 2009
RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0