can´t just forget..

Ibland kan man inte glömma de saker som hänt eller de saker man gjort som är oförglömliga!
Jag undrar ibland om det kommer bli så att man glömmer det?! Men det lutar mot att det aldrig kommer att hända, vissa saker vill man ta tillbaka andra inte. Vet bara inte hur jag ska reagera! När man berättar en sak så tror vissa inte på det, medans de är sant! Säger bara: Det är erat egna val att tro eller inte!
Livet är svårt, men man inser vilka som är ens riktiga vänner på vägen också, vilka som ställer upp och vilka som bara finns dör ock säger att dem gör det! Säger bara fuck er! sluta säga att ni finns där när ni inte ens menar det! När ni inte ens kan försöka hålla kontakten med mig, inte ens fråga hur jag mår. Jag har försökt, jag har smsat, men nej, inte ett skit får man tillbaka!
Allt kan inte heller handla om er, man måste ge för att få någonting tillbaka! Så är det bara ! Men det är ju säkert WHAT EVER, för er, right? Men inte frö mig. Så säg istället att ni inte vill ha någon kontakt så fixar vi det istället, istället för att ljuga mig rakt upp i ansiktet!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0