Hos killen/ Myys ju !

... är jag helt ensam just nu, förutom att hans mamma är här, lite pinsamt kanske!
Tur som jag har är hon en otroligt fin person iallafall!
George slutar 16.00 och det är ca 50 minuter kvar, undra vad jag ska hitta på * SMILE*
Men what ever, kan ju alltid sätta mig och kolla på tv eller något liknande, haha!


Snart har det gått ett år sen du försvann ifrån mig och min familj!
Känns som om du bara varit bortrest ett bra tag, jag får inte in död i mitt huvud hur mycket jag än hör att folk frågar hur länge du varit borta! Hur ska jag fortsätta?!Du fanns alltid dör för mig, alltid precis hos mig!
Kunde gå till dig om jag inte orkade med någonting, vi snackade och skrattade som två barndomsvänner!
Och nu finns du inte längre! jag har försökt övertala mig själv om att du försvunnit, men det går inte!
Jag vill ha dig tillbaka! Öven nu när jag skriver att du inte längre finns kvar, jag tar orden från andra men mitt huvud kopplar inte, jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra!

vila i frid Farmor


Bild från sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0