igår/idag

Igår åkte jag, Linnea och Älsklingen in till Gamla stan så att Älsklingen kunde ta hål i tungan, fy fan vad läskigt det såg ut! Skojar fan inte alltså. Tur att han lever iallafall * SMILE*
Sen åkte vi hem, väntade en liten stund med Linnea men pappa ville hämta upp mig så jag inte skulle komma hem så sent, så vi körde hem George också. Myys ju !
Efter det gick jag och la mig! Fick ett otroligt gulligt sms som jag läste vid 04.00, vaknade av att jag grät, men what ever. Smset gjorde mig mycekt gladare iallafall! Tack Älskling!

Idag dog Farmor, 09.50, för ett år sedan!
Lovar dig att jag saknar dig så in i helvete!
Känns som om jag lever för att göra dig lycklig, vet inte vem jag ska prata med.
Känns som om de bara var dig jag litade på!
Kommer och säger hej till dig idag vid graven.
Älskar dig, puss!



Så långt bort, men ändå så nära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0