mys-kväll

Nu blire myskväll med Linisch ! Såå jävla mys ju !
Sedan får vi se vad som händisch ! HAHA!
men iallafall, jag hoppas min kille vet att jag älskar honom! HAHA
Snacka om att vi "dissade" varandra idag, haha!
Först sa jag att han skulle sova hemma inatt för att han kanske ska in till stan imorgon och för att han ska kunna fixa sig i tid så är det bättre att sova hemma, men sedan blev han ju lite suriis, * SMILE*
Efter det så kände jag mig taskig och då ringde jag och sa att han skulle sova hos mig, då sa han att Vigen skulle sova där! Vad är det för stiil egentligen?! HAHA! men ändå, det gör inget. Älskar han ändå, men nu har jag en kväll med Lindisch, haha!

Hoppas Älsklingen och Vigen har det bra ikväll, pussar på er alla andra!


Gumman, jag lovar och svär på att 
JAG älskar DIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0