skolan/ SUCK

förlåt om jag inte uppdaterar så mycket men har annat att tänka på än att bara sitta vid datorn!
Jag börjar bli otroligt trött och skit svårt att komma upp på morgonen, synd ju !
Tur som det är har jag min Pappi som terrar mig med att ringa på morgonen! HAHA!
Men iallafall, måste ju bara säga att det var ganska skönt utan mina syskon igår men ändå så saknar jag dem, dem är ju bara sååå söta! * SMILE *
Men WHAT EVER, nu ska jag fortsätta att jobba, pussar!


Haha, saknard en dagen, Men man kan ju säga att josse har ett bra minne i vissa saker men aldrig när de gäller att komma ihåg när jag har lunch! HAHA!


Kommentarer
Postat av: josse

Hahahaha XD Men NU vet jag faktiskt (efter några miljoner ggn) Du äter tjugo över elva VARJE DAG! RIIIIGHT!!!? :D

2010-04-21 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0