skolan...

Nu sitter man här igen, efter att man haft lov i en vecka! Men jag måste ju ändå klaga! Kul är det ju verkligen inte.
Sitter och väntar på att min älskade Linnea ska komma och göra mig sällskap.
Just nu har jag ju bara Jörgen här hos mig, haha!
men What ever, nu ska jag verkligen satsa! Måste ju höja mina betyg lite så jag kommer in på linjen jag vill in på, vill inte vara fast här ett år till, det hade varit ett fängelse!

Men iallafall, kanske vandaliserar hos min kille idag, får se om jag orkar efter träningen!
Måste bara skriva att övningkörningen gick skiiitbra! Pappa och jag kommer att klara det finfint! Hihi!
HEJ DÅ!

så sööta ! Love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0