Väsby, kul JU !

Idag, en jobbig och onödig lärodag! Jag orkade verkligen inget! men även var jag i skolan * DUKTIG*
Men iallafall, Danne var i skolan idag, sjukt konstigt! haha.. Men kul var det iallafall!
Efter skolan så skulle jag egentligen åka hem till min kille men han slutade kl 16.00 så jag tänkte att jag kunde följa med Linnea medans hon klipper sig/ tanken var ju bra iallafall!
Vi satte oss på tåget och allt gick fint, Danne skulle till Väsby för att köpa en mick eller vad fan det nu var så han tog samma tåg som oss och sedan såg vi knappt han inne i väsby. Linnea och jag gick och kollade på kläder köpte lite läsk och sedan var det dags för klippning. Vi trodde det skulle ta ca 30 min, nej men de tog 90 minuter istället, snacka om att jag höll på att somna! HAHA!
Men What ever, nu ska jag snart sova. men innan ska jag ringa Pojken min! MYYS JU!
Och bby, Förlåt för att jag inte hann hem till dig, men imorgon kommer jag! Då kommer du inte undan! HIHI!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0