förändring.. ?! aa tydligen

sitter hemma, snart mat och får se om jag drar till Peder senare ikväll !
Men iallafall, imorgon är de fars dag och de firas med farfar, Anders,eva,olivia,molly och min familj så klart!
Men innan de så ska vi till mina kusiner i bålsta för att fira Emil som fyller år och sen ska jag träffa Vincent ( min gudson) igen också! Ska bli så roligt! men ajaa, nu ska jag snart äta ha en bra kväll!
what ever....
pöss


Förlåt för vad jag gjort, insåg de inte själv att jag förändrats så mycket ! Skulle vara lättare om jag fick de beskrivet på vad de är jag förändrats med.. för jag fattar inte..
Men ska bli bättre om de är de du vill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG BAD DIG INTE FÖRÄNDRAS? SOOO DONT DO IT

2010-11-13 @ 21:00:23
Postat av: Anonym

JAG BAD DIG INTE FÖRÄNDRAS? SOOO DONT DO IT

2010-11-13 @ 21:01:17
Postat av: FANNY

om du har förändrats har du förändrats bra!

skit i dom som håller på imot dig. va stark och va den du är. äkta vänner accepterar den du är vardagligen.

älskar dig!

2010-11-14 @ 16:21:25
URL: http://whlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0