i just need you nooooow !

Vaknade ganska sent idag, men de var så jävla skönt ! Sista dagen man kunde sova ut för nu är de dags för skola och man måste upp ca 5 varje fucking jävla dag! Men de är ju what ever för er liksom !
Men aja, nu ska jag snart in i en dusch, varmt och skönt! Sedan blir de läsa lite innan sängen eftersom jag ska läsa ut en kärleks roman innan terminen tar slut, och de tror min lärare på? SYND för honom typ ! 
 Tyvärr vart de inget spaabad och inget bastande för den delen heller men de tar jag en annan dag !
Imorgon blir de ungdomsmotagningen också för mina p-piller är slut och funderar på att ta en pstav istället men ska tänka på saken..
Ha en bra kväll.
Pöss



* jag undrar om du tänker på mig?
Undrar om du funderar på om hur jag har det ?
Hur de går med mitt liv?
Eller är jag bara en utav många du kände ?
Jag behöver dig just nu !!
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0