i skolan..

Sitter i skolan och har så jävla otroligt tråkigt !
Men ajaa snart hem efter matten, undra om vi får tillbaka provet ?
Men de är ju what ever för kommer ändå ha IG så bryr mig inte, måste lära mig hur man sla plugga för kan verkligen inte det !
Men nu har jag fått lite mera information om uppgiften vi har till jul, VÄÄÄÄRSTA inlämningen alltså, får damp men de blir bättre.
Nu ska jag kolla facebook lite mera sedan mera lektion och sen blir de hem och sova för orkar inget längre, så sjukt trött efter skolan men de tyder väl bara på att jag börjar bli äldre ( 18 ) 
 

Jag har lärt mig min läxa,
Skulle sagt att jag ville ha dig kvar, skulle kämpat mera innan du försvann!
Vet du ens hur jag känner?
bryr du dig ens eller är de bara jag som är patetisk?
Snälla, förtår du?
ser du ens mig för den jag är, eller den jag var ?
Snälla ge inte upp...
Se mig för den jag är.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0