inom två veckor !

Slutade 13.50 idag och vart helt slut efter bildlektionen, efter bilden hade vi frisör! de var helt OK förutom att vi skulle göra permanent och de är skiit irriterande för de tar ju så lååång tiiid, men de gick nig bra !
Sedan drog jag hem, träffade Linnea Isgren och fick tillbaka mina byxor sedan drog jag hem, skickade en läxa till pappa så han kunde ta ut den på jobbet. Efter det var det dags för mig att lägga sig och sova lite och nu är jag vaken igen! * SMILE *
Men what ever, imorgon börjar jag 12,00! så jävla skönt !
Men iallafall, ska fixa lite saker här hemma snart, bloggar nog lite senare.
Pösssen


Snart är de dags för min tatuering att vara klar tycker jag, imon två veckor sa han så snart smäller det, sen äre bara att beställa en tid och gadda mig, såååå jävla glad!
Lägger upp bilden på min tatuering sen när jag vet hur den blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0