May your tears come from laughing..

Försov mig idag, som tur är har jag en pappa som alltid ringer också men de blev lite sent idag iallafall, what ever !
de snöade inte idag vilket jag tyckte var otroligt skönt men de var slask och de var ju mindre bra! Men jag överlevde iallafall ! 
När jag väl ska av i märsta station efter skolan så skär jag mig i fingret och blödde som fan, de sveed så in i helvete ! Gissa vad jag skar mig på .... Mitt fucking busskort ! Mindre bra gjort liksom. 
Men annars har jag inte gjort så mycket... 
Pallar inte gå ut just nu heller pga vissa saker med de blir bättre så småning om ! 

* Never alone *
* I'll be in every beat of your heart *
* When you face the unknown *
* Wherever you fly *
* This isn't goodbye *
* My love will follow you stay with you *
* Baby you're never alone..!  *
Never alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0