need you right here !

Kom hem från skolan för ett tag sen, hade skolfoto idag, men de gick jag inte på ! Pallar inte de, fett onödigt men what ever, köpte en roman idag till svenskan nu också så jag kan börja läsa en annan än den jag hade innan, Sedan blir de läxor också, nu är de ganska mycket igen och de är jobbigt som fan men jag ska bevisa att jag kan!


 
Det handlar inte om att finna den personen man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon men för någon är du hela världen!
( Låter perfekt och helt jävla underbart )


Farmor, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0