och så var de sååå!

sitter hemma just nu, varit hemma hela dagen pga vädret, pallade inte gissa på att tåget skulle gå och sedan komma in till stan och hoppas på att bussen skulle komma i tid!
Men jag undrar verkligen hur det ska bli i vinter alltså, de här är ju förfan bara början !
Men what ever, kollade precis på film med syrran och mamma, den var as nice! kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men de va Street Dance iallafall, skit bra !
Men nu ska jag väl röka snart och sen plugga lite,
Juste är ledig på Fredag också tydligen, as nice ju !
Men nu får ni ha en bra onsdag i snööökaoset,
Pössen


De ända jag vill är att ha de som förut,
De går inte alltid så vi får finna en ny styrka i vårat liv,
börja om och försöka fixa till de som hänt !
Tro mig, jag vill inte förlora dig Vännen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0