You are never alone baby !

Fyfan vilken underbar och mysig dag det var igår! så var verkligen VÄÄRT att ge min gulliga unge ett besök på Kina resturangen, vi åt och hade de gott!
beställde efterrätt också, den var ganska god men de smakade mest socker men de gjorde väl inget, haha !
Efter de gick jag och Josefin hem till Crille och hämtade ut honom sedan stod vi ute ett tag sedan blev de fett kallt så vi gick in till Josefin och pratade och kollade tv, mysigt som fan !
Blev helt slut efter maten, haha!
Men what ever, nu ska ni få höra vad som händer idag då !
Snart ska jag in i en dusch och efter de blir de fixning för min del, efter de ska jag hem till Josefin på födelsedags träff, Mysigt mysigt!
Får väl se vad vi hittar på efter !

Love u Josefin !

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0