11 September

Idag var det ett och ett halft år sedan min Farmor försvann.
Saknar henne så otroligt mycket, tur som de är så minns jag allt de jag behöver för att kunna fortsätta med mitt!
Kanske behöver någon hjälp med det, men allt löser sig! Har klarat mig gnska bra tills nu så klarar mig nog lite mera * SMILE*

Idag kom mina kusiner till mig, vi har haft kräftskiva och de har varit mysigt!
Sedan gjorde jag en "svinrygg" på min kusin, de är en uppsättning för håret, den blev ganska bra!
OCh har bara en person att tacka för att jag kom in på frisör och tog skolan seriöst, du vet vem du är och Tack ännu en gång!

Men what ever, ska väl lägga mig snart så jag orkar upp imorgon i lagom tid!
H en bra kväll och sov gott!
pöss


Snart är de dags fr vinter igen, let´s flippa and have some kul?!
Broor, alltid vi right? ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0