2012..?!

Just nu verkar allt gå ner för alla, inte bara för mig själv! Men i ska veta tat jag ställer alltid upp för er. Oavsett vad som händer med mig så kommer jag finnas för er!
2012, de flesta har sett den fiömen, alla kan tolka den på olika sätt. Just nu tolkar jag se som om alla kommer känna att dem inte orkar bry sig längre, att allt någon gör är bara BULLSHIT! 
Lusten för att bry sig finns inte längre kvar. 
Den vintern som var kan man inte gämföra med den som kommer, allt jag hade då har jag nästan förlorat, måste börja om från den början jag aldrig hoppats på.
Tur som jag har har jag lite kvar utav de jag hade och de får mig att vilja fortsätta..! 

Men nu ska jag gå och torka mitt hår, men de är ju liksom som what ever för er. 
Men iallafall, ha en bra kväll.
Pöss


* Du som ska flytta, om de känns bäst för dig, tvivla inte på att göra det ! 
Men glöm aldrig att jag älskar dig! Du och jag kommer alltid att vara VI / brooor tillsammans! 
Jag älskar dig, nu och föralltid! 
Men den dagen du kommer till mig och säger hej då är den dagen tårar kommer rinna från min kind, och hjärtat kommer sluta slå men min munn kommer säga vi ses snart igen min älskade syster! *




Kommentarer
Postat av: tovis

älski, vi får se hur det blir.. pappa har inte mailat än. Så måste vi kolla med skolan. Har möte där den 13e. Ringer dig imorgon, älskar dig. BROR du är allt för mig :)

2010-09-05 @ 23:27:58
URL: http://placeinthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0