fucking tänkande..

Så otroligt jobbigt det var att kliva upp idag, asså jag trodde jag skulle somna överallt ! 
trodde vi skulle ha matte prov idag men det var tydligen bara ett test prov eller vad man ska säga, de är imorgon provet är så får väl se hur det går! 
Sedan på idrotten hade vi beep test, haha. 
Jag började vara med sedan sa min lärare att jag inte fick vara med så hon bad mig gå av pga min hosta. Haha. 
Men iallafall då blir de enklare nästa gång jag ska göra det ! * SMILE * 
Men what ever, har ändå ingen kondis !!!! 



Känns som om jag inte klarar mera, jag vill spy av känslan jag har! 
Kan inte sluta tänka på dig, kan inte sluta tänka på de i hade och på de vi kunnat haft ! 
Shiit, ibland undrar jag om jag ens har ett fucking liv, de är bara dig jag tänker på och jag går snat under! 
Du kanske inte förstår men jag blir orolig när jag inte pratar med dig. 
Tänker ifall du faller för någon annan, ifall du håller på med någon annan ! 
Förut kunde jag kalla dig för min nu kan jag inte kalla dig för de längre. 
Jag kan säga till dig att jag gillar dig, men jag kan inte tvinga dig till att inte hålla på med andra ! 
Shit du måste förstå att du var de bästa jag hade, lämna mig inte snälla stanna kvar ! 
Orkar inte tänka, för varje jävla dag som går fäller jag en tår, och jag vet att de inte är ditt fel men jag börjar inse vad de är som hänt och jag klarar inte av att leva utan dig ! 
Önskar och hoppas och ber om att de ska bli vi igen ! 
Du har mitt hjärta och skulle göra allt för OSS igen ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0