God explain..?!

Jaha, då har man varit hos Ronja och Towe då, niiice liksom! 
Vi satt och kollade på film, towe var nyttig och åt tomat, hahahah ! Ronja ritade och jag glodde på tv;n !
what ever, när slutet väl kom så stod jag ute och rökte med dem sedan skulle jag starta min moppe, jag började dansa lite och Tonja och towe skrattade åt mig ( LEDSEN ) Men till sist kom vi överräns om att vi ska göra en dans, hahahahhah. Så otroligt "snygga" moves ska de vara alltså. Tycker den blev bra där vi slutade ikväll! 
Sedan drog jag hem och var ju tvungen att dansa lite på vägen hem också. men nu sitter jag hemma, har lagt in lite nya bilder på datorn men snart är de dags för mig att gå och lägga mig för har psykolog imorgon kl 13.00, inte kul. efter de blir de nog en träff med mitt underbara dans-team, right ? 


Fattar inte varför de måste göra så jävla ont, varför är de så otroligt jobbigt för ? Shiiit, damp !
Ett under är de att gud skapade liv, kärlek och lycka. Men varför skapade han sårg, hat och krossade hjärtan ? 
Med ett leende på läpparna får man sig själv att tro att man mår "okej", men man får alla andra att tro att allt är perfekt!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0