gymkort!

har precis duscht, ska snart ut och träffa Towe och senare ska jag ner till stationen och köpa mig ett gymkort.
Ska bli en duktig flicka och träna mera * SMILE*
what ever, måste lära mig en sak de här året, måste sluta tänka på de saker man vill ha tillbka, för varje dag som går inser jag att de inte kommer bli som förut. Oavsett hur mycket jag än vill, man måste vara två om saken, vill inte att de ska bli nu utan senare! men iallafall, nu ska jag ner och klä på mig och sminka mig. sen ska jag ta tag i de iditerna som håller på mot mina syskon! håll eran jävla käft stängd när de gäller dem!
är de så fucking svårt, kolla på erat egna liv så ska ni se hur äcklig ni är!

* kan inte sluta tänka, du vet mycket väl på vad ! Jag ska besvisa..! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0