help me...

varför kan han inte förstå ? 
Eller är det så att han inte vill inse hur jag fortfarande känner? 
Eller kan de vara det att han inte vill att jag ska gilla honom för att de inte ska hända samma sak igen ? 
Men om jag fick bestämma, om jag fick välja och om de skulle bli ett försök! 
om han och jag kunde ge varandra en chans för jag kan verkligen inte sluta tänka på honom!
Hans underbara och fina leende, hans läppar mjuka som bomull! hans kropp lika sexig som alltid!
Och hans personlighet, åååååh hur fan ska jag kunna förklara den med ord? Det går fan inte ! 
Jag vill inte släppa taget, jag vill inte förlora honom. Jag vill inte leva ett liv utan mitt hjärta! Vill inte leva mitt liv utan den personen som fick mig att känna mig levande på den här jorden ! 
Snälla, lämna mig inte.
Förlåt för allt, förlåt för de idiotiska jag gjort. 
men sluta inte prata med mig, jag kommer inte klara av det!
Älskling, snälla ! 

* baby, i´m still not over you *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0