lämna mig inte..

Hur ska man kunna leva utan sitt hjärta ?
Klarar inte de längre jag går snart i krach !
jag vill ha dig hos mig varje jävla sekund.
Varje minut vill jag dela med dig.
Hur fuck ska jag kunna klara mig, du fick mig att le utan att jag behövde göra de på fake sättet!
nu får det vara nog, hur fan ska jag vinna dig tillbaka?
Varför kan du inte dela ditt liv med mig ? ..
Idag skulle vi haft 10 månader och jag mår som skit, alla tror allt är okej!
Tårarna jag föll idag är saknad!
mitt liv med dig var ALLT, livet utan dig som jag har märk är INGENTING ! ....
I den här texten kan jag inte få in what ever, för du är inte det. Du är så jävla mycket bättre !
Du är/ var mitt allt, snälla försvinn inte från mig !

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0