önskar, hoppas och ber...

Allt snack om vägskäl, jag har aldrig trott på det! För än nu..
Dem säger att jag sitter fast och jag kanske gör det !? 
Men jag kämpar för något jag skulle gjort för länge sedan ! 
Men min farmor sa en gång till mig: Alexandra ge inte upp ! kämpa för de du vill ha.Och bevisa vad du känner.. !
Jag har inte tänkt på de innan.. men nu är de bevisat, oavsett om jag kommer bli sårad så vill jag bevisa det för honom. De var han som gjorde mig hel, nu lever jag i en kropp som bara går och känns som om jag inte bryr mig om ngt annat än om vad de är han gör / mår och känner. 
Chansen är att vi kanske inte blir tsm igen när jag fått min andra chans, utan vänskap från början.. 
Jag vet inte hur jag ska kunna älska någon annan på de sätt jag älskade dig ? 
Allt skulle bli fel, men iallafall ! 
Orkar inte skriva mera nu.. 
Måste till Towe, men hörs senare.. 
Pöss

Jag vet.. men jag vill bevisa för dig att jag fortfarande vill dela mitt liv med dig. sen kan jag förstå att du inte vill de med mig. Men min farmor sa en gång till mig : Alexandra ge inte upp ! kämpa för de du vill ha. Och bevisa vad du känner.. !
Jag har inte tänkt på de innan.. men nu är de bevisat, oavsett om jag kommer bli sårad så vill jag bevisa det för dig.. De var du som gjorde mig hel, nu lever jag i en kropp som bara går och känns som om jag inte bryr mig om ngt annat än om vad de är du gör / mår och känneJag vet.. men jag vill bevisa för dig att jag fortfarande vill dela mitt liv med dig. sen kan jag förstå att du inte vill de med mig. Men min farmor sa en gång till mig : Alexandra ge inte upp ! kämpa för de du vill ha. Och bevisa vad du känner.. ! Jag har inte tänkt på de innan.. men nu är de bevisat, oavsett om jag kommer bli sårad så vill jag bevisa det för dig.. De var du som gjorde mig hel, nu lever jag i en kropp som bara går och känns som om jag inte bryr mig om ngt annat än om vad de är du gör / mår och känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0