snälla... :'(

Sitter just nu hemma hos mormor och morfar ganska nära dalarna! 
Hade praktik idag, det var ganska okej förutom vissa saker men de kan jag ju ta face to face med vissa men som jag brukar säga WHAT EVER!
Har också övningkört med morfar, de gick bra! Överlever ju liksom! * SMILE *

----------------------------------------------------
Varför gör du så här ? 
Du vet att jag vill ha dig !...
Du vet också att jag skulle göra allt för att få tillbaka de vi hade tillsammans, allt vi delade! 
Jag försöker bli den personen jag en gång var, den lilla skit ungen jag var när jag var liten. Den ungen som inte röker! Du vet också att jag behöver dig i mitt liv! Utan dig, vad har jag då ?...
Förstår du inte att det var du som gjorde mig till den personen jag ville vara ?! 
vi kunde skita i att gå ut alla helger, vi kunde sitta hemma och bara mysa, mina vänner accepterade det för dem visste hur fucking mycket jag älskade dig! 
Idag kan jag tyvärr inte säga att jag älskar dig för de låter fel, men jag gillar dig så fucking äckligt mycket ! 
Lämna mig inte, försök förstå istället, jag förstår dig helt och håller ! Snälla, ge inte upp! 
Försök och bry dig! De är de minsta jag begär. 
Baby,du var mitt allt, just nu är du den drömmer jag försöker uppfylla igen! 
...... ,  snälla förstå.
Lämna mig inte nu, lämna mig aldrig! det är du som gör mig hel, de är du som får mig att le, in real life. 
när jag är med dig känner jag mig trygg! 
Jag vet att jag gjort fel men jag försöker göra allt bättre ! 


* låt oss mötas igen och börja om från början  *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0