Tove, i love u !

Det finns så mycket som jags kulle vilja säga flera gånger till dig, men du vet redan allt om mig! 
Varje gång de händer något är de dig jag ringer Gumman ! 
Du är som en syster för mig, kommer aldrig släppa dig.
Vi har inte känt varandra speciellt länge, sen vintern 09, men är otroligt glad över att vi lärde känna varandra så otroligt bra. Vi är ganska lika du och jag på så många olika sätt, De bästa är att vi alltid har varandra och vända oss till. Älskar dig TOWE SEPPÄLÄ, nu och föralltid.
What ever du get it ! <3


Tveka aldrig, du är perfekt som DU är.


Att ett ord kan betyda så mycket, De visste jag inte !! .. <3

Kommentarer
Postat av: tovis

NaW! elskipie, samma här älskar dig sjukt mycket! Du är nog den enda jag kan berätta allt för utan att skämmas över något jaga gjort. LOVEUSYIISTAH

2010-09-02 @ 22:34:10
URL: http://placeinthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0