Broor från en annan moor.. <3

De är snart ett år vi har känt varandra och de känns som om de har varit så otroligt mycket längre.
Förra vintern börjde vi sncka och jag kommer ihåg att vi båd " hatade / gillade inte " varandra. Helt sjukt!
Idag ser jag dig som min syster, skulle gör allt för dig.
Du har hjälpt mig med så otroligt fucking mycket, du kanske inte tänkt på det men det har varit mycket.
Med ditt stöd och din hjälp har jag klarat vissa saker jag inte skulle klarat själv.
För varje dag som går växer en vänskap som alltid kommer hålla!
Tack gumman för att du finns i mitt liv.
Skulle inte veta vart jag hade varit annars !
Towe, jag finns alltid här för dig ! Oavsett vad som än händer, tvivla aldrig på det.
Var inte rädd för att säga något till mig, jag håller allt du säger för mig själv!
Älskr dig Brooor, nu och föralltid !




Tack älskling, för allt!
Lämna mig aldrig ! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0